poniedziałek, 22 listopada 2010

Dieta Kwaśniewskiego – dieta optymalna

Autorem artykułu jest ZdrowoNajedzony
Jajecznica na kiełbasie - podstawowy składnik diety


Dieta Kwaśniewskiego polega głównie na ograniczeniu spożywania produktów zawierających węglowodany. Według Kwaśniewskiego to właśnie węglowodany sprawiają, że organizm człowieka spowalnia spalanie przyswojonego pokarmu, czego efektem jest tycie.

Głównym źródłem węglowodanów  jest cukier i wszystkie produkty które go zawierają, jak np. miód, owoce czy soki. Już samo ograniczenie spożywania cukru dla wielu osób może być skutecznym sposobem na schudnięcie. Węglowodany znajdują się również w warzywach, chlebie i makaronie.

Celem diety Kwaśniewskiego jest zrównoważenie proporcji przyswajanych węglowodanów, tłuszczy i białka. Zalecane proporcje są takie:
- białko - 1,0 g
- tłuszcz - 2,5-3,5 g
- węglowodany - 0,8 g

Więc co powinniśmy jeść?
Głównym produktem naszego posiłku powinno być tłuste mięso, takie jak wieprzowina, uda kurczaka czy boczek. Piersi kurczaka są nisko tłuszczowe więc nie są zalecane. Kwaśniewski twierdzi, że tłuszcze zwierzęce są łatwo przyswajane i spalane przez ludzki organizm w przeciwieństwie do tłuszczy roślinnych, które odradza. Zalecane jest również jedzenie serów, masła i śmietany.

Kwaśniewski jest także przeciwny wegetarianizmowi. Twierdzi on, że organizm ludzki jest przystosowany głównie do przyswajania produktów zwierzęcych. Zwolennicy diety twierdzą, że po niedługim czasie jej stosowania organizm przyzwyczaja się do nowego stylu odżywiania i mija ochota na łakocie oraz produkty mączne.
Poprawia się ogólny stan zdrowia, wzrasta aktywność, odporność oraz wracają siły witalne.
Wypowiedź kobiety (27 l.), która stosowała dietę Kwaśniewskiego: - Byłam na tej diecie przez 30 dni i muszę stwierdzić, że nie tylko schudłam około 5 kilo ale też poprawiło mi się samopoczucie na czas zimowej pluchy :) Jednak dieta ta, jest bardzo rygorystyczna. Trzeba znać zawartość tłuszczy, białek i węglowodanów w każdym produkcie i pilnie przestrzegać ile czego się je. To było trochę za bardzo matematyczne jak dla mnie więc porzuciłam dietę, ale gdyby nie to, stosowałabym tą dietę chyba już przez całe życie, bo to na prawdę działa.
---
www.zdrowonajedzony.pl - zdrowie, dieta, uroda

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

piątek, 19 listopada 2010

Wiotka skóra

Autorem artykułu jest Michal Kieras


Efekt wiotkiej skóry to rodzaj dolegliwości nabytej lub wrodzonej, skóra staje się mniej elastyczna przez co powoduje większą skłonność do powstawania zmarszczek lub fałd.

peeling kawitacyjnyProblem występowania efektu wiotkiej skóry to powstawanie zmarszczek i fałd, schorzenie to objawia się w różnych częściach ciała i z różnym nasileniem. Niezmiernie ważny jest fakt że wpływa on negatywnie na nasz zewnętrzny wizerunek i sprawia że wizualnie możemy się wydawać znacznie starsi niż ma to miejsce w rzeczywistości.
Choroba ta często występuje wraz z innymi takimi jak toczeń rumieniowaty układowy, sarkoidoza czy szpiczak mnogi.
Choroba ta właściwie nie znalazła na razie w medycynie swojego pogromcy, w skrajnych przypadkach stosuje się zabiegi plastyczne.
Na ogół po rozpoznaniu zaleca się przyjmowanie leków opóźniających rozwój choroby oraz zaprzestanie palenia tytoniu.
Do tej pory najskuteczniejszą i bezinwazyjną na to metodą był peeling kawitacyjny , który to eliminował zmarszczki, usuwał worki pod oczami oraz odżywiał skórę.
Od niedawna stosuje się również zabiegi mikrodermabrazji które przynoszą poprawę estetyczną i odbudowę tkanki skórnej.
Korzystnym jest również fakt że mikrodermabrazja jest zabiegiem nieinwazyjnym i nie niosących za sobą skutków ubocznych i może być stosowana u niemal wszystkich pacjentów.
Zwłaszcza mikrodermabrazja diamentowa jest bezpiecznym zabiegiem bezpyłowym w związku z czym nawet osoby z czynnikami alergicznymi mogą z niej korzystać bez obaw o własne zdrowie.
Metoda ta jest stosowana przez lekarzy dermatologów a ostatnio również przez gabinety kosmetyczne przez co jej dostępność stała się powszechna.

mikrodermabrazjaMikrodermabrazja w przypadku wiotkiej skóry ma charakter zapobiegawczy i spowalniający występowanie negatywnych efektów wizualnych choroby.
Częstotliwość i ilość zabiegów należy skonsultować z lekarzem dermatologiem który ustali odpowiedni czas i ilość zabiegów odpowiednią dla nas i stanu naszej skóry.
Pamiętać też należy o odpowiedniej higienie i pielęgnacji skóry w czasie zabiegów i po ich zakończeniu które pozwolą wzmocnić i utrzymać efekt na dłuższy czas.
Mikrodermabrazja to metoda bezbolesna nie wymagająca stosowania dodatkowego wspomagania farmakologicznego, dlatego jest coraz szerzej i częściej polecana zarówno pacjentom jak i osobom chcących poprawić swój wygląd bez interwencji chirurgicznej która zazwyczaj niesie za sobą ryzyko powikłań i skutków ubocznych.
---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

środa, 17 listopada 2010

Ładne piersi w każdym wieku

Autorem artykułu jest P Zmuda


Bez względu na wiek, kobieta powinna szczególnie dbać o wygląd swoich piersi.
 Im wcześniej zacznie to robić, tym większa szansa, że dłużej będzie on piękny i jędrny oraz bez obaw będzie można ubierać ubrania z dekoltem.

Każda kobieta dużą uwagę przykłada do tego, by ich piersi były zadbane i jędrne. Niestety wraz z wiekiem skóra na biuście ulega znacznym zmianom, staje się mniej elastyczna i bardziej pomarszczona. Dużo większy problem mają kobiety mające duży biust. Ma on bowiem tendencję do szybszego starzenie się. Kobiety z piersiami mniejszych rozmiarów dłużej mogą cieszyć się z jędrnego i nieobwisłego ciała.  Oczywiście, by tak się stało i w jednym i drugim przypadku warto zadbać o to wcześniej.

To, jak traktujemy swoje piersi i jak o nie dbamy przez całe życie ma ogromny wpływ na to, jak będą one wyglądały. Im bardziej je pielęgnujemy, tym dłużej zatrzymają one młodość. Jednym ze sposobów odpowiedniego dbania jest przede wszystkim wcieranie dobrych preparatów. Zamiast zwykłych balsamów warto zainwestować w odpowiedni środek do biustu. Skorzystać można także z preparatów, które powiększają jego rozmiar, ale jednocześnie znacznie ujędrniają go.

Ważne jest także gimnastyka i prawidłowo dobrany biustonosz. Rozmiary biustu są przy tym zupełnie bez znaczenia. Każdy, mały czy duży źle traktowany może na starość być naprawdę bardzo nieprzyjemnym widokiem. A przecież każda kobieta chce, jak najdłużej zachować młodość. Warto więc pamiętać, że to właśnie skóra wokół dekoltu i szyi starzeje się najszybciej. Tam widać pierwsze oznaki starzenia się. Dlatego od najmłodszego wieku trzeba poświęcać tym miejscom szczególnie dużo czasu. Dobrze także wiedzieć, że na kształt i rozmiar piersi ma wpływ wiele różnych czynników. W różnych okresach naszego życia może on maleć i rosnąć.

Czasem większy biust można uzyskać przy pomocy hormonalnych tabletek, ale też w trakcie ciąży. Wiele kobiet mocno dbających o szczupłą sylwetkę musi liczyć się z tym, że wraz ze spadkiem wagi, zmniejszy się także rozmiar ich piersi.
---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

wtorek, 16 listopada 2010

Kaki - wartości odżywcze i witaminy

Dojrzały owoc kaki
Kaki (Diospyros kaki), coraz częściej spotykany w Polskich sklepach owoc stanowi dla wielu z nas tajemnicę. Jak smakuje, jak go się je, czy ma dużo witamin itd.

Już ustalenie jak prawidłowo nazwać ten owoc sprawia trudność. Niektórzy używają nazwy owoc Sharona inni Hurma jeszcze inni Hebanowiec albo Persymona.

Kaki to słodki owoc o bardzo dużej zawartości karotenu. Żółtoczerwony, z wyglądu przypominający pomidor.
Owoce spożywane są głównie na surowo, najlepsze są te bardzo dojrzałe (im większa przezroczystość skórki tym lepiej).
Z kaki można również przyrządzać konfitury, galaretki, desery itp.

Składniki
Uwaga - owoc jest bardzo kaloryczny 69 kcal w 100g.
Ma wiele witamin (w 100 gramach):
Witamina A: 267 µg
Witamina E: 0,8 mg
Witamina K: 10 µg
Niacyna: 0,4 mg
Witamina B5: 0,2 mg
Witamina B6: 0,1 mg
Biotyna: 0,3 µg
Witamina B9: 7,5 µg
Witamina C: 15 mg

Ponadto związki mineralne (w 100 gramach):
Sód: 5 mg
Potas: 170 mg
Wapń: 8 mg
Magnez: 8 mg
Fosfor: 25 mg
Żelazo: 0,4 mg
Cynk: 0,1 mg
Miedź: 0,1 mg
Mangan: 0,4 mg
Jod: 1,8 µg

Smacznego !

poniedziałek, 8 listopada 2010

Sweetie - zielony grejpfrut


Sweetie - to mieszaniec grejpfruta i pomarańczy olbrzymiej wyhodowany po raz pierwszy w Izraelu dopiero w roku 1984.

Wartość energetyczna w 100g owocu to 36,00 kcal.

Polecany dla dzieci, które mają kłopoty ze zjedzeniem białych lub czerwonych grejpfrutów.

sobota, 6 listopada 2010

Dieta mamy karmiącej piersią

Autorem artykułu jest andrzej milczan


Matki karmiące piersią często zastanawiają się jak powinny się odżywiać, by zapewnić optymalną jakość pokarmu, a co za tym idzie zdrowie swojemu dziecku. Oto kilka prostych rad, których przestrzeganie pozytywnie wpłynie na jakość pokarmu.

Kiedy rodzi się dziecko, jedną z najważniejszych rzeczy, jakie możemy mu ofiarować jest karmienie piersią. Mleko mamy działa dobroczynnie na organizm dziecka, zapewniając mu wszystko, co jest dla niego niezbędne. Często młode mamy obawiają się, że ich dieta karmiącej piersią nie jest odpowiednia i może źle wpływać na niedojrzały układ trawienny małego dziecka. Co powinna jeść mama, żeby zapewnić sobie i dziecku zdrową i zrównoważoną dietę, czy powinna zaopatrzyć się w specjalne preparaty wspierające jakość pokarmu?

Zacznijmy od tego, żeby ograniczyć wszystko to, co jest przetworzone technologicznie i zawiera szkodliwe substancje chemiczne, np. gotowe przyprawy typu Vegeta, gotowe dania z torebki, sztuczne napoje czy słodycze - pamiętajmy o generalnej zasadzie zdrowej diety (szczególnie diety matki karmiącej): Im mniej żywność przetworzona tym jest zdrowsza. Im bardziej naturalne będą spożywane przez nas produkty, tym lepszy wpływ będzie to miało na nasze dziecko i nas.

Dieta mamy, podobnie jak późniejsza dieta dziecka, powinna się składać przede wszystkim z produktów naturalnych - pełnoziarnistych, warzyw, owoców i nasion. Warzywa, których należy unikać na początku karmienia piersią, to: kapusta, cebula, warzywa strączkowe, soja. Radzimy też unikać grzybów i surowych warzyw i owoców. Ważne jest, aby obserwować jak na naszą dietę reaguje dziecko i powoli wprowadzać wszystkie zdrowe produkty. To, czego należy unikać absolutnie, to wszelkiego rodzaju używki, jak alkohol czy tytoń, ale także zbędne leki chemiczne, które w przypadku lekkich dolegliwości można zastąpić medycyną naturalną.
dieta karmiącej piersią
---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

poniedziałek, 1 listopada 2010

Jak jeść, aby nie być otyłym?

Autorem artykułu jest Ewa Wilczek


Problem związany z jedzeniem jest bardzo powszechny i dotyka niemalże każdego. Wcześniej czy później stajemy przed faktem, że dotychczasowe spodnie nie dopinają się albo bluzka jest za mała. Główną przyczyną jest brak prowadzenia zdrowego trybu życia oraz niska świadomość na temat zdrowego odżywiania się.
Czym kierować się przy wyborze diety?
Najważniejsze jest to, co chcemy osiągnąć. Jaka część ciała ma się pomniejszyć i o ile centymetrów? Diet jest bardzo dużo i nie wszystkie są dobre dla każdego. Trzeba ściśle przestrzegać tego, co jest napisane w zestawie. Nic nie robi się samemu, a jeżeli już, to na własną odpowiedzialność.
krok 2
Nie należy jeść ciężkich potraw na noc, ponieważ trawienie pokarmu jest spowolnione i wtedy dochodzi do odkładania się tłuszczu w niechcianych miejscach. Jedzenie późnym popołudniem powinno zakończyć się o godzinie 18, gdzie organizm jest w stanie to przyswoić.
krok 3
Podstawą sukcesu diety jest stosowanie jej w sposób systematyczny. Sama dieta nie zawsze daje takie efekty, jakie byśmy oczekiwali. Dlatego warto to również podeprzeć metodami wspomagającymi.
krok 4
Uprawianie sportu i ćwiczenia bardzo dobrze wpływają na zachowanie dyscypliny w stosowanej diecie. Bieganie o porze rannej dodaje energii i wpływa na kondycję fizyczną - z tym bardzo mocno łączy utrzymanie nienagannej sylwetki i zdrowego odżywiania się.
Bieganie pozwala ukoić nerwy i uspokoić się w razie poddenerwowania. Daje poczucie odprężenia i zrzucenia kilku kalorii, które nie dają spokoju.
krok 5
Pływanie to metoda niezawodna, ale bardzo wyczerpująca i nie zawsze można z niej korzystać w danej chwili. Trzeba mieć zaplanowany plan dnia. Pływanie daje możliwość zrzucenia wielu kalorii, ale istnieje zagrożenie, że po wyjściu z basenu od razu pójdziemy coś przekąsić. I to jest zgubne - bo to, co straciliśmy męcząc się przy kolejnym motylku czy delfinie, zostaje uzupełnione o posiłek, w dodatku bardzo niezdrowy, bo zwykle są to hamburger albo frytki.
krok 6
Regularny aerobik to sposób, w którym wszystkie partie ciała są zaangażowane, przez co czujemy się bardzo dobrze, wraca chęć do życia i brakująca cały czas energia. Jednak również musi być on wpisany w grafik dnia. Zajęcia nie są też tanie. Trzeba liczyć się z kosztem miesięcznym.
krok 7
W aptekach czy sklepach znajdziemy wiele suplementów diety w postaci witamin. Trzeba jednak wiedzieć, jak je stosować, aby nie doprowadzić do ich przedawkowania. Zbyt duża ilość witamin może bardziej zaszkodzić niż pomóc w diecie.
krok 8
Praca siedząca jest wielką bolączką i jednym z powodów, dla których nie chce się nic robić więcej dla zdrowia. W sposób praktyczny można zadbać o kondycję wchodząc po schodach, a nie jeżdżąc windą. I już parę mięśni zostaje zaangażowanych. Po każdej godzinie pracy należy zrobić sobie pięciominutowy odpoczynek. Można przejść się do kuchni i zrobić herbatę albo wyprostować kości.
krok 9
Zamiast samochodu i zatłoczonego miasta, jedź do pracy rowerem.
krok 10
da438e13a091e456552f07ac325f7cae Do filtrowania organizmu potrzebna jest duża ilość wody mineralnej, którą pije się w ciągu dnia. Do niej można wcisnąć kawałek cytryny - to zmniejsza uczucie pragnienia. Woda oczyszcza z toksycznych związków. Poza tym cytryna to naturalna witamina C.
krok 11
Najwięcej kalorii traci się przy uprawianiu seksu. Rada - to kochajmy się regularnie, a nie trzeba będzie martwić się o stosowanie diet i innych wspomagających środków.
---
http://www.zaradni.pl/porada/695,jak_kota_przyzwyczaic_do_obecnosci_nowego_towarzysza

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Program "Niezbędnik odchudzania"

Poniżej zamieszczam świetny i do tego darmowy program "Niezbędnik odchudzania". Każdy kto chce trochę schudnąć będzie miał łatwiej z tym właśnie, polskim programem.

Niezbędnik odchudzania wersja 2.1 do pobrania.